Warning: The magic method NinjaFormsAddonManager\WordPress\Plugin::__wakeup() must have public visibility in /customers/f/9/8/oranjestichtingroosendaal.nl/httpd.www/wp-content/plugins/ninja-forms-addon-manager/lib/wordpress/plugin.php on line 22 Warning: The magic method Visual_Form_Builder::__wakeup() must have public visibility in /customers/f/9/8/oranjestichtingroosendaal.nl/httpd.www/wp-content/plugins/visual-form-builder/visual-form-builder.php on line 68 Warning: The magic method Visual_Form_Builder_Form_Display::__wakeup() must have public visibility in /customers/f/9/8/oranjestichtingroosendaal.nl/httpd.www/wp-content/plugins/visual-form-builder/public/class-form-display.php on line 35 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /customers/f/9/8/oranjestichtingroosendaal.nl/httpd.www/wp-content/plugins/ninja-forms-addon-manager/lib/wordpress/plugin.php:22) in /customers/f/9/8/oranjestichtingroosendaal.nl/httpd.www/wp-content/plugins/onecom-vcache/vcaching.php on line 710 Herdenken & Vieren -
Menu Sluiten

Herdenken & Vieren

Donderdag 27 oktober vindt het jaarlijkse bevrijdingsconcert plaats in De Kring. Muziekvereniging Roosendaal neemt jullie dit jaar mee in het muzikale verhaal van drie generaties. Bevrijding, vrijheid en vieren; wat betekent dit voor jou?

Om 18.30 uur is er een voorstelling voor gezin en jeugd.
Om 20.30 uur de voorstelling voor volwassenen.

Bestel hier je kaarten!

Zaterdag 29 oktober is The Liberation Ride. Een bevrijdingsrit in en rondom Roosendaal in verband met de bevrijding van Roosendaal en de dorpen daaromheen, eind oktober 1944. Het doel is: herinneren en herdenken !

Kijk hier voor de route !